BENVINGUTS/DES!





Un espai per a compartir... converses lleugeres, somriures còmplices, tes aromàtics, tardes tranquil·les...

dimecres, de novembre 19, 2014

Once





Amb Once inauguro la categoria "cinema" on us aniré fenc cinc cèntims de les pel·lícules que vaig veient i m'agraden.


És el cas d'aquest film del director irlandès Jonh Carney, protagonitzat per un jove music que toca pels carrers de Dublin (Glen Handsard) i una venedora checa (Markéta Irglová).


Si teniu la paciència de no treure el DVD després de la primera cançó, i aguanteu el moment en què fins i tot el productor de la discogràfica arranca a cantar, us trobareu amb una història d'amor i amistat petita, honesta, sincera i refrescant.


I com a colofó, el fantàstic tema If you want me interpretat per Markéta que darrerament no puc parar d'escoltar. Us passo l'enllaç.





Sound track








5 comentaris:

Shibui ha dit...

¡Hola Tarongina! Yo también vi la película "Once" y me encantó. Sobre todo por la música. ¡Adelante con el blog!

matilde* ha dit...

Bon dia tarongina:-)!!!!!, em fa gràcia que les dues acabem amb "-ina":-)...serà el destí* i, com no!, benvinguda al món dels blogs!!!i moltíssimes gràcies per la info de ONCE...just vaig veure la peli l´altre dia a la fnac...mola saber que està txula...efectivament, el dibuix és de l´elena, però, pel que es veu, tranqui, que no passa res segur, segur...i ja t´aniré passant cosetes dels fils perquè avui mateix li envio una maqueta amb tot muntat fils+taronja a la isabel...ja et conto!!!(creuem els dits!!!)mmmmmmmmmmmmmmuàs de matilina:-)*

tarongina ha dit...

Hola Shibui i Matilina! Gràcies per estrenar el blog!!

Ostres Matilina, com has treballat!! No em vull fer gaires expectatives, però pel que ja he vist estic segura que haurà quedat preciós.
Com tu dius, creuem els dits!!

Una abraçada !

matilde* ha dit...

Hola, hola novament!!! saps que el dibuix de "la capsa dels fils" ets tú????, sí, és que cada vegada que veig aquesta nena vestida de taronja pense en tú, je,je...tot i que no ho vaig fer a propòsit!!!bé, ja em dius si t´agraden les maquetes quan t´arribin. Un super petó vestidet de roselles vermelles i que vagi genial el weekend*

Aurora ha dit...

Saludos afectuosos desde La Coruña- Enhorabuena por el blog-

Abrazos


Aurora