BENVINGUTS/DES!





Un espai per a compartir... converses lleugeres, somriures còmplices, tes aromàtics, tardes tranquil·les...

dimecres, de novembre 19, 2014

El teu moble Ikea


Ja tornem a tenir a la bústia el nou catàleg IKEA de la temporada.

Sempre que hi vaig, juro i perjuro que serà l'última vegada. El darrer jurament el vaig fer a la cua de transport, i va ser al més pur estil Scarlett O'Hara a "Lo que el viento se llevó". Excepte el sofert senyor Tarongina, la resta d'ikeoides em van ignorar per complet, sabent, segurament, que aquests esforçats juraments eren en va i que, com ells, tornaria a caure arrossegada per la poderosa força de gravetat del planeta ikea.

I la veritat és que fent una ullada al catàleg estic veient coses que em comencen a temptar, com aquesta taula que du el meu nom...



Si també voleu aconseguir el vostre moble IKEA, feu clic aquí: El teu moble Ikea
Que passeu un bon dijous!

4 comentaris:

Aurora ha dit...

Hola Montse!

Por aqui tambièn hemos recibido el catalogo Ikea 2009 - Todavia recuerdo hace años cuando vinimos de Madrid cargados a tope de Ikea, sillas, mesa, cortinas, làmparas- y un largo etc- aquello fuè de pelicula- y dije que nunca màs ! pero mira por donde, hace un año volvimos a Ikea esta vez en Asturias, y nuevamente cargado el coche con cosas no solo para nosotros si no para los amigos :)Y ahora estamos esperando que lo pongan en Coruña.
Viva Ikea !! te anima a realizar cosas de locos y despuès de todo la vida esta hecha de esas cosas, o no ? :)

Besos

Aurora

ZEPETIT ha dit...

Mil gracias!

Ya sabes donde encontrarme.

Zepequeña.

matilde* ha dit...

hola tarongina!veig que tú també adores lo lleuger, la complicitat i la tranquil.litat...ja deia jo que teniem un alter ego, je,je...un somriure ben càlid i lleuger per a Manresa i mil petonets de serenitat per als dos!!!mmmmuà!!!*

Shibui ha dit...

El mueble virtual Ikea es maravilloso. Muy chulo Tarongina. Pero ir al infierno del Ikea es para gente muy virtuosa. Pero parece que el mundo está lleno de virtuosos y apóstoles de este mercadillo del mueble automontable. . Por ello -y alguna cosilla más- el "jefe" de este "hágaselo usted, que nosotros le cobramos" es uno de los más multimillonarios de Europa. ¡Ave Ikea!
Salud Tarongina.